Како би се припремио(-ла) за бољи приступ песми и тумачење одломка поеме на часу , писано одговори у свој Дневник читања на следећа питања:
- Ишчитај Пролог поеме.Уочи и издвој стихове који аргументују обраћање лирског субјекта друштву. Коме се обраћа и шта им својим ставом поручује?
- Шта тврди о себи? Како гласе стихови самопосматрања?
- Како доживљава малограђански менталитет и где их позива да уче живот?
- Шта је речено у завршним стиховима Пролога поеме?
Одреди стихове који потврђују главне одлике футуристичког стварања( бунт, смелост,одважност, љубав према опасности, задовољство)
Читај прву песму и прати ток песникове исповести. У вези са самоисповедањем лирског субјекта, усмери своју мисао према анализи поеме користећи се следећим задацима:
1.Коју функцију има реторско питање на почетку прве песме?2.Зашто је значајна Одеса?3. Шта ради лирски субјекат, како се супротставља свом удесу? 4.Зашто постаје бронза? 5.Опиши мучно чекање, сведи појединости које уочаваш у релацији : Лирски субјекат природа; очај и крик ?6.Кад настаје луда игра живаца?Конкретизуј је стиховима из песме.7.Ко разрешава мучно чекање и нервну напетост? 8. Обрати пажњу на разговор девојке и песника.9. Коју истину сазнаје лирски субјекат? Како реагује на истину? 10.Пронађи речи које доказују песников бес, али и привидни мир.Кога криви за неостварену љубав? 11. Зашто осећа да је његово ,,ја“ за њега мало? 12.Кога позива да га утеши? 13. Одакле би да се спаси? 14? Чему треба да служи његова исповест?
.
Алогичне слике? Став лирског субјекта који је у функцији програма Футуризма :Лепота је у борби.